söndag 15 februari 2009

Hos mamma

Nu har vi kommit hem från mamma...blev kvar lite längre än det var tänkt, men det gör ju inget....










Åkte ner i tisdags och kom hem igår. Det snöade ju så förbaskat när jag var där nere så jag väntade en extra dag innan jag åkte hem....i hopp om att få bättre väglag...och det visade sej vara rätt.... hade kanonfint väglag och vädret var helt fantastiskt hela vägen hem...så det blev NÄSTAN en fröjd att köra de 30 milen.....

I tisdags kväll kom syrran hem till mamma en runda och käkade lite med oss och i onsdags hälsade mamma och jag på hennes ex som jag är uppväxt med större delen av min barndom och senare gick vi till brorsan och hans familj, drack lite kaffe och pratade. I torsdags var mormor hos mamma och hälsade på käkade lite gott och så....Och på fredagen var brorsan med familj nere och käkade, stackars mamma hon har fått ha gäster oavbrutet hela veckan.....







Så var veckan slut och det var dags att åka hem och jisses vilka goa barn man har iblan....båda somnade och Felicia sov tills vi kom till borås och Nova sov från och till hela vägen oxå....härligt!!


Inga kommentarer: