måndag 9 februari 2009

Ja jag är väl som mamma säger precis som hon och brorsan....vill jag att nåt ska hända så ska det hända NU!!!! jag har funderat mer och mer på det där med tittskåp och blir mer och mer sugen på att försöka mej på ett.
Nu är det ju tyvärr så att jag har inte tagit med mej något från mamma sen jag var liten, typ leksaker och sånt för vi har lite dåligt med plats så jag har sagt att det kan vänta till Felicia blir så pass stor att hon kan leka med det...men nu behöver jag ju en del grejor till det där tittskåpet så nu blir det till att ge sig av till blekinge i veckan...
Det bästa är väl att då kan man slå ett gäng flugor i en smäll, jag kan hälsa på mamma och syskonen, hämta grejorna plus att Jompe ska passa på att måla om i hallen när vi ändå är borta. Perfekt!!

Helgen flöt föbi ganska lugnt...svärfar var här en runda på lördags förmiddagen sen åkte vi till svärmor på kvällen och tittade på den USLA melodifestivalen. Igår tog vi en runda ut till Jompes moster fikade och lät hunden och Felicia springa av sej lite i snön. Vilket de båda älskade!!

Får nog göra det oftare...om bara snön ville stanna ett tag nu....


Inga kommentarer: