lördag 21 februari 2009

Ikea

Japp jag har slagit nytt rekord!!!!! Var på ikea idag med svägerskan och föredetta svägerskan. Vi tre utan barnen!! Underbart!! Minns inte när jag senast var helt utan barn....så var det i alla fall sagt att jag kunde minsann inte handla nåt idag...det enda jag skulle ha var två blå ikea kassar....Och hör och häpna jag klarade det....nästan....det blev bara 12 kronor mer....köpte en kudde till Felicia, hon kräktes ner sin gamla och den var redan gammal så det var ändå dax för en ny så jag köpte den...för 12 kronor... Så summan av min ikea trip idag blev 22 kronor!!!!!

Sen åkte vi till Rusta och Jysk och där hittade jag visserligen trosor 5 par för 70 kronor, till Felicia....men klarade mej ÄNDÅ UNDER 100-lappen!! Helt otroligt...trodde inte det var möjligt...men även jag har karaktär....trots allt!!

Annars händer det inte mycket just nu....Felicia har förstås börjat gå på toa nu istället för blöja....nästan hela tiden....Jätteduktig!! Och Nova har börjat krypa...inte snabbt men ändå,det går framåt nu ialla fall, till skillnad från innan när det BARA gick BAKÅT!!!



Inga kommentarer: