fredag 8 maj 2009

Blev inget scrappande för min del idag...fasen oxå....jag fastnade på sidan resedagboken, hittade en som jag känner där som hade vart iväg på en resa i asien....den skulle vart i 6 månader men avslutades tyvärr tidigare än så....¨
Men shit alltså, vilket äventyr!!! Det där hade jag velat göra oxå...reste genom Mongoliet och Kina och Thailand och alla möjliga ställen...helt fantastiskt!! Vilka upplevelser! Det är sånt man bara gör typ en gång i livet eller så....Så skrev hon i dagboken så bra så att jag var ju bara tvungen att läsa till slutet...

Min sävgerska gjorde nåt liknande, bara hade typ flygbiljetter mellan de olika länderna bokade sen bara göra det man vill mellan flygdagarna!!! Härligt!! Nåja vi får väl nöja oss med att åka till Vimmerby i sommar, sen KANSKE man har råd med en utlandsresa inom en snar framtid....man kan ju hoppas att ekonomin blir bättre inom nåt år så att man har råd att unna sej lite...

Fast man ska inte klaga...SÅ illa är det väl inte men just nu...när man tittar ut genom fönstret och det enda man ser är regnvåta träd och blöt asfalt....DÅ vill man inget hellre än komma iväg utomlands....

Idag blir det till att städa det sista och röja undan lite mer grejor för imon kommer mäklaren och tar kort så då vill man ju ha det finfint här...annars har vi väl inga större planer i helgen....

2 kommentarer:

Ina sa...

Vi få se till att vi kommer igång igen med scrappingen ;-)

Emma sa...

Thaanx:) Känns väldigt skönt!
Hoppas ni hunnit städa fint nu !!!
kraam