måndag 4 maj 2009

Brännbollen...ja SÅ mycket spelande blev det väl kanske inte, men de hann med en omgång i alla fall...innan alla tappade sugen....men det var väl rätt trevligt ändå att komma ut i solen lite, Losec hade roligt i alla fall, han hittade massa nya kompisar....så de kunde springa omkring och leka en långstund okopplade....Felicia och Nova trivdes nog oxå....härligt för dem att vara ute så....




Köket!! Va fint det var!!! Visste det, de lyckas alltid med sina projekt...ska kanske anlita dem i tapetvalen till huset...? Nä vi är nog ganske klara med våra val....tror jag...eller så ändrar jag mej HELT när vi väl ska köpa....vi får se helt enkelt!

Igår städade vi och packade lite sånt som man inte använder, typ vinterkläder och vinterskor och lite sånt...vi blev inte klara med städningen men vi fortsätter nu idag tänkte jag, Sara ringde och frågade om vi ville komma och grilla så det gjorde vi, blev väl lite sent men så får det bli ibland....

Får väl se vad som händer i veckan har inget planerat så vi får se.

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Jag blir lika full i skratt varje gång jag läser om din hund och dess namn! :-D
Såg ut som en trevlig dag i solen iaf. :-)