torsdag 7 maj 2009

Trött idag




ÅÅÅÅÅHHHHHH vad jag är trött idag!!!! Har sovit på soffan i natt.... det började med att när jag hade lagt mej så vaknar Nova och vill inte ligga ner mer, så det var bara att ta upp henne, så hon fick va uppe en stundså gav jag henne lite välling oxå....så la jag upp henne igen men efter en stund vaknade hon igen och ville inte sova...nähä jag ser ju när det går och när det inte går att bara låta henne vara i sängen, och nu gick det INTE...hon är lite snuvig och hostig oxå så det är lite jobbigt att andas för henne....så jag tog upp henne, tog mitt täcke och gick ner....och NÄPP hon skulle INTE sova...men jag låg där utan att bry mej om henne medans hon kröp omkring brevid mej så till slut tröttnade hon och somnade.....
Men sen har hon hållt på att böka omkring hela natten så så där värst mycket somn har det inte blivit för mej inatt...

Egentligen skulle jag ligga och vila nu medans hon sover men det har jag inte ro till och det blir väl som alltid när jag ska vila, hon vaknar!!! Slår aldrig fel att hon vaknar precis när jag har kommit till ro..så det får va...

Inga kommentarer: