tisdag 26 maj 2009

OJDÅ!!

Det var längesedan jag skrev ser jag...jahopp det är så det blir....

Jag åkte ner till mamma i torsdags och även om jag varit inne lite då och då på datorn så har jag inte haft ro att skriva nåt här....

Torsdagen kom jag ner till mamma runt 15 tiden tror jag det var, så käka vi lite och så åkte vi upp till min bror på en kopp kaffe. Sen hem till mamma igen och så käka vi lite spagetti och köttfärssås...

Fredagen: då åkte vi in till karlskrona och kikade lite i affärena...var där hur länge som helst och tjejerna var hur snälla som helst!! Hittade lite skor till barnen, men som vanligt inget till mej....inget ovanligt!! Käkade lite på stan men när vi kom hem var man hungrig igen så då grillade vi...så gott med grillat!!

Men på lördagen däremot åkte vi ner en obligatorisk runda till Ronneby och där hittade jag efter mycket om och men, en jeans kjol och ett linne....nu var inte tjejerna på lika gott humör så det var lite mer grinigt då men det gick ändå....en glass och en flaska välling gav oss en liten stund till....
På kvällen kom mormor hem och så grillade vi lite...MMMMM



Gungrepen håller inte alltid....;-)

Söndagen var det dags att åka hem men innan hemfärden så var mamma så snäll så hon och Felicia bakade Frallor och bullar som vi kunde ha med oss hem, TACK SNÄLLA MAMMA!!!! Jag varken kan eller tycker det är roligt att baka så det var ju kanon att mamma ställde upp!!

kom hem vi halv sju på kvällen så det hanns inte med så mycket den kvällen...

Sen igår var Jompe ledig så vi åkte till Lerum till en rtor lekpark de har där...barnen tycker det är jättemysigt, framför allt då Felicia, finns så mycket för henne att välja på där...lite fika och lite sol är aldrig fel heller....


Inga kommentarer: