torsdag 14 maj 2009

En vanlig dag på nr 8....

Vi stiger upp, klär på oss och käkar frukost sen bär det av till dagis med Felicia. När jag kommer hem är Nova trött igen så då somnar hon och sover tills det är dags att hämta Felicia....vi brukar åka hemifrån vid elva så jag får slita upp Nova ur sängen för att kunna åka. Under tiden Nova sover brukar jag plocka undan lite och fixa lite här hemma sen sätter jag mej vid datorn....
Hämtar Felicia, åker hem och käkar lunch och sen är det dags för Stortjejen att sova och då sover hon tills klockan är tre-fyra på eftermiddagen...under tiden plokar jag undan disken och maten myser/busar lite med Nova, men sen är hon trött igen så då är det dags för nästa sovstund.....och även hon sover länge då...så då blir det lite fix och plock och sen datorn igen......



Mycket dator blir det...men problemet är att här är så lyhört och barnen lättväckta så skulle man börja göra nåt så väcker man dem ganska lätt...så det är lite svårt att t ex städa eller packa eller så...Det är faktiskt lite jobbigt, för man blir ganska låst...




Anyhow....idag hade jag tänkt att nääää nu SKA jag inte åka hem utan jag åker in till Borås och kollar lite på coop där....så får Nova sova i bilen/vagnen...men så på väg ner till dagis känner jag att bilen känns konstig....äh tänkte jag det var nog inget...men sen när jag lämnat Felicia och kör mot Borås så känner jag att NÄÄÄ NÅT är konstigt!!! Så jag vågar ta mej tusan inte köra till Borås..så det var bara att vända och åka hem igen....FAAAANNN när man väl hade planer...så går de i stöpet.....



Frågan är bara vad fanken är det för fel på bilen då??!!!!!



Långt och kanske inte så intressant inlägg....
skiter jag i...hehe

1 kommentar:

Amy sa...

Ibland är det bäst att lyssna på sig själv, bilproblem ska man aldrig leka med. Hoppas bara det är ngt lättfixat.
Och inlägget var inte alls för långt, det var roligt att läsa! =)