tisdag 19 maj 2009

Nu är kläderna sorterade och i ordning, nu ska jag bara gå igenom papprena så att det blir NÅGON slags ordning överhuvudtaget på det där klädpartyt....Det lär väl inte bli så organiserat som ett vanligt typ Dunnis party, men det är en massa kläder i alla fall...

Imorrn är det visning igen! Och här ser det mest ut som ett bombnedslag!! Får ta tag i det där igen, har ändå ingen bil idag så...

Har så rackarns ont i min nacke bara..vet inte om jag har legat illa eller vad det är men ONT har jag i alla fall!!

vad händer hos er andra idag då?

3 kommentarer:

Paula sa...

Får se hur jag gör men då vet jag i alla fall när det är. Puss och kram

Västgötskan sa...

Om du tar min axel, så kan jag ta din nacke. Hade också ont när jag vaknade imorses. Kass. :-(

Annars är allt bra här! :-)
Hur går det med huset?

Unknown sa...

Hej. Jag hoppar kläd partyt.. lite mycket hemma just nu med plugg och förkyld liten dotter..

Idag skall vi baka lite mer..kanske muffins och bröd
vara ute en stund
och sortera skräp å slänga det sen...
Luncha..vila och sen till en kompis och wilmas dagis kompis

sen blir det plugg...

Det är väl våran dag..