måndag 18 maj 2009

Söndagen...

Blev en upptagen dag...vi steg upp och åt frukost, sen bar det av till svärmor som var snäll nog å passa barnen....vi skulle iväg, bland annat till Jompes moster och sen till huset...
Så nu är kläderna hämtade som jag ska ha till barnklädespartyt jag ska....ska hämta lite till idag...sen gäller det att hitta en dag som de flesta kan komma...det är väl det svåraste!!
Massa kläder blev det!!
Så mycket att vi bestämde att vi skulle åka till huset först och sen tillbaka för att hämt akläderna...

I huset blev det en trevlig överraskning...det var nästan tomt så nu kunde man försöka föreställa sej hur det kommer att bli, så vi kunde lätt planera var vi skulle sätta väggen till lekrummet.
Det känns bättre och bättre för varje gång man kommer dit....var kanske lite osäker i början men det var nog mest att man var rädd att det skulle bli som det blev här....man trivs inte alls....
Det kan det väl fortfarande bli, men jag tror inte det....

Så nu gäller det att börja packa oxå....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hejsan gumman..
Vad är det för BarnKläders party du skall ha ?
Är det du som är säljare..??

Klädparty är alltid kul..Dyrt bara..man vill ju allt..

Kul med huset..bra om man kan planera INNAN !!

Det blir ju lätt en massa kartonger..

Kan du inte slänga in en bild på huset ..så vi vet var du pratar om..jag har en bild i huvet efter vad du sagt..men tror inte det stämmer..:)

Kram

Västgötskan sa...

Får man fråga var i Hedared det ligger?

Emma sa...

yes, precis lite lättare å bära kanske ;) onsdag kanske, så tar vi en fika oxå?! Kraam

Paula sa...

Goddagens! Jag vill också komma på klädparty *anmäler mig själv* hehe. Ngt av det borde väl passa Linn också? :) Kram Paula