tisdag 5 maj 2009

Igår gjorde jag inte många knop....hade en riktig skitdag igår...migrän nästan hela dagen och en trotsig liten tjej som inte gjorde annat än testade gränserna!! Känner att jag nog var ett monster igår...hade behövt fixa lite här hemma men det gick bara inte...Hon hade varit många dagar hemma nu mä så det kan ju ha med det att göra oxå...Ändå har vi ju vart iväg på väldigt mycket i helgen, men det räckte nog inte för henne...jaja alla har vi sämre dagar...idag tänkte jag ta tag i det hela och försöka plocka lite här och var...ska passa på att ta på tredje våning nu när Nova sover tänkte jag sen får vi se hur det blir....får ta här nere mä för mäklaren kommer och fotar på fredag så det är ju bra om det är klart då.

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe sen får jag sätta fart..

vi ses

1 kommentar:

Emma sa...

Duktiga ni e som packar:)