fredag 29 maj 2009

Fredags kväll

Jahapp, ikväll är jag själv, Jompe skulle iväg och skjuta lerdruvor med jobbet så här har det bara varit jag och tjejerna...eller ja en stund i alla fall.

Felicia kilade över till grannen, genom staketet och där lekte hon och deras lilla Viktor hur bra som helst....tusan...ja jag sa till Emma att hon fick köra hem henne när hon tröttnade på henne...men hon skickade aldrig hem henne så jag gick över och hämtade henne så vi kunde åka ner och handla lite...

Men av någon anledning glömde jag hälften....hmpf...ja ja får väl köpa mer imon.

Sen vart det hem, och ge barnen kvällsmat och skicka dem isäng, samtidigt som jag grillade lite till mej själv...konstig känsla...har aldrig hänt innan...nåja någon gång ska vara den första...



Resultatet...älskar feffroni....mmmmmmmm....

Så nu sover barnen och jag sitter och tar en öl...för mej själv.....faktiskt ganska skönt....bara barnen sover för kvällen nu....

imon blir det en runda till huset...härligt!!!! Längtar!!

kram på er mina vänner!

1 kommentar:

emma sa...

Goo mat ;) segt å äta själv.. hehe;) men men..
hoppas de vart skoj i huset i dag!
kraam