torsdag 23 april 2009

Gott och blandat...

Nu ska vi väl hoppas att allt är klart med huset, ska kontakta mäklaren idag så vi kan komma och skriva papprena så snart som möjligt....har vart lite krångel hit och dit men nu ska det väl vara klart hoppas vi....

Idag kommer grannen hit, ska bli roligt att sitta och prata lite, har egentligen bara pratat med henne lite över staketet eller vad man ska säga men nu kommer hon och hennes familj hit på en fika idag!! Roligt!!







Så satt jag och funderade här hemma för någon dag sen, vi måste ju hitta på nåt på semestern, det är ju tråkigt om vi bara ska vara hemma i år igen, förra året föll det sej ju så naturligt att vi var hemma eftersom ova var så liten då, men nu tycker jag att vi kan hitta på nåt...Så tankarna vart ju lite överall men så kom jag på att Felicia ju avgudar Pippi...då är det ju klart att vi ska åka till Astrid Lindgrens värld i vimmerby!!! Det bara måste vi ju göra...så nu är väl det bestäm....tror jag...ska jag väl tillägga..hihi...så jag ska ta och kolla upp med bokning av rum eller stuga....får se hur det blir...skulle vara roligt att åka dit med henne...







Var en runda i stan idag med, skulle köpa tutthållare....gick ju sådär!! kan jag säga....finns ju för fanken inte i min storlek...vad är det med butikerna...SÅ jäkla udda kan det ju inte va...fy fy fy för vanliga kläd affärer!! Så nu får jag snällt bege mej till Borås för att hitta nåt, på typ Abecita eller nåt sånt ställe...uscha...blir så rackarns dyrt då....

3 kommentarer:

Emma sa...

Tack för en super trevlig fika:)
de får vi allt göra om!!
åå Astrid Lindgrens väärd.. va kul):
kram

Fetbulan sa...

Vi har bokat stuga 23-24/6 precis utanför Astrid Lindgrens värld, oxberg eller nåt sånt tror jag det hette. Då fanns det bara en stuga kvar på det stället, så kolla upp boende snart så det inte blir fullt. Vi sökte på Vimmerby. Sedan finns det ju stugor inne på området också men jag kan gissa att de kanske är lite dyrare.

Fetbulan sa...

Tror man lägger handpenning och resten lite innan. Har inte fått bekräftelse ännu. Ha det bra.