lördag 18 april 2009

Inget bra alls

Lilla Nova mår inget bra alls idag...Det började igår med att jag när jag kom in och skulle hämta henne i sitt rum på morgonen möts av en STANK som talade om för mig att; Jaha, nu var det dags för en tand till ja....och när jag tar upp henne SER jag det oxå....ÖVERALLT på henne och i sängen...in i duschen bara....sen åkte vi till stan med svärmor och efter några timmar där kom det mer....hemma drog hon till med ett gäng gånger till plus att hon kräktes på mej en gång bara, NÄÄÄÄJJJJJ tänkte jag, inte magsjukan!!!! men sen var det inget mer och hon mådde finfint...så nä det var nog inte så....hoppas hoppas....*håller tummarna* Idag är hon bara slapp och slö och orkar inte mycket, så jag började ge henne mer dricka för jag tänkte att så löst som det var igår behövs det nog lite vätska, och jo hon blev lite piggare...en stund...men så vart hon slö igen...så jag har hela tiden försökt att få i henne vätska och hon dricker lite i taget men hon piggnar till en stund men så är hon trött och slö igen så det verkar som om jag får ta och försöka ringa till sjukvårdsrådgivningen igen...det var faktiskt UPPTAGET när jag ringde dit...konstigt....alltså det TUTADE upptaget!!

Nåja, jag återkommer med hur det blev

Inga kommentarer: