söndag 5 april 2009

Huset...

VI SKA KÖPA HUSET!!!!!!!

Ja, vi var där idag igen, och jag kände att jag gärna ville se det igen och känna lite på det för jag var lite osäker på vad jag kände för det, men när vi kom dit och jag gick runt och kikade så jo det är klart vi ska köpa det...blir jättebra när vi har gjort ett lite lekrum nere bara....blir alldeles lagom till oss....och behöver vi mer har vi ekonimiska möjligheter till det oxå!!

Kan inte bli bättre som det är nu!! Det bästa är att vi kan få det redan i mitten av maj!!! Så nu gäller det att göra klart det vi har börjat på och sen packa...snabba bud är det...
ska väl kolla med svågern om han har lite flyttlådor kvar, hoppas hoppas...

annars har vi inte gjort så mycket idag, mest gått och väntat på att vi skulle till huset.

DET KÄNNS SÅ HÄRLIGT!!!!!

Tack alla tjejer som har lyckönskat oss...och så, känns skönt att det är några som kikar in ibland och dessutom bryr sej om vad lilla jag skriver...hihi
kram på er!!!

8 kommentarer:

Ina sa...

wow vad kul.Säg till om ni behöver hjälp med något. Vart ligger detta fina huset, måste ju ta kort på det så man få se. Är ju super nyfiken ju.. *kram*

Lilla jag sa...

Härligt. GRATTIS till huset!!!
*kram*

Unknown sa...

GRATTTTTISSSS...

åhh vad roligt..kan tänka mig att ni e överlyckliga..

Vart ligger huset..Hur stort är det...

Lycka till // Ses på tisdag hoppas jag.. // Kram maria

celebri sa...

Grattis :)

vilka fina barn du har :)

Västgötskan sa...

Härligt, vad kul! :-)
Får man fråga vart det ligger?

Anjo sa...

Japp, det ligger i hedared, brevid affären i princip...nära och bra!!

Västgötskan sa...

Hedared? Halvvägs mot Borås då?

Anjo sa...

japp, blir ju inte alingsås som jag helst ville men det får bli så....