onsdag 15 april 2009

Halv sju

Idag ska vi till Ia och pyssla lite...ska bli kul att få lite inspiration, svårt att komma på nåt bra när man inte har så mycket. Så det blir nog bra när man fått lite tips på vad man kan göra med det jag har...underbart kul...ska bli roligt att se vad Ia har oxå där kan man ju kanske se vad man kan köpa och var man hittar fina grejor....svårt att se tycker jag när man står i butiken och kikar...

Får väl se om jag får nåt fint gjort...

Idag ska jag även till läkaren med Felicia och se vad det kan vara som gör att hon till och från klagar över att hon har ont i magen....kan ge mej den på att de kommer försöka skylla det på att hon håller påatt bli blöjfri så hon kanske går och kniper, men det här började innan vi började potträna henne så jag ska ligga på dem....tänkter inte ge mej..

Återkommer med hur det blev...

Inga kommentarer: