onsdag 1 april 2009

Släpp nån gång då!!!!

Att jag är trött på det här nu!! Det bäörjade ju med Felicia sen fick Nova det nu och det är envisare på henne och hon har det jobbigare oxå för hon är snuvig oxå....
Så i natt blev det att sova på vardagsrumsgolvet på en madrass. Nova VÄGRADE ligga själv..hon skulle ligga på eller brevid mej, och eftersom Felicia kommer in varje natt till oss och snurrar runt som en visp i sängen så funkar det inte än att vi ligger där allihop. Härligt med ännu en natt med LITE sömn!!!

Nåja det får väl gå då...bara det inte blir långvarigt för då blir det inget kul!

Skulle tittat på ett hus igår, men så bad jag om besiktningsprotokollet innan och det var väl tur, det var rötet på flera ställen och en del annat att göra så vi hoppade över den visningen, synd för annars var det ganska fint huset...ja ja det kommer väl fler hus, hoppas vi.


2 kommentarer:

Ina sa...

Känns som de skulel behöva stänga dagiset typ 1 vecka. Philip hann vara där 1 dag och nu är han magsjuk och hostig igen. ÅS han är sjukfrånvaro resten av veckan

Unknown sa...

ojj dåå..stackars dem små..hoppas att det går över fort..kuligt å sova på golvet..:(

Du får boka in dig på massage hos mig om du får ont i ryggen :))

Vart letar ni hur nånstans.. Jag vet ett underbart hus iHemsjö som är till salu..
Min svägerskas..