tisdag 7 april 2009

Idag blev det en aktiv eftermiddag/kväll, först var det fika hemma hos Katarina m. familj sen åkte jag och Katarina till Maria på smyckesparty....hittade massor men hade som vanligt inte råd att köpa det man ville ha...men nu vet man vad som finns i alla fall om man skulle få råd nån dag....
Efter en stund där kom det sej att en annan kompis till mej, WOW jag kände en till!!!
Så träffade jag en annan bloggare...spännande att träffa dem vars bloggar man följer och lixom få ett "ansikte" på orden...eller vad man säger.....

Och nu är det The Mentalist!!!
(Malin)
Hittills har man hittat två mördade en kvinna och en man och så har man hittat ett barn i en bil utanför, just nu misstänker de en polis som har haft ett förhållande med kvinnan....får se hur det slutar...jag återkommer om inte annat imon om slutet....sov gott!!

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Jaså, jag har ett "ansikte". Trodde jag hade ett RIKTIGT ansikte. *asgarv* (Jag förstår hur du menar!) :-D

Tack för resumén! Vad sa din sambo nu när du beslagtog både tv och dator? Eller det kanske är vardagsmat för honom?

Börja spara lite nu, så kanske ni kan köpa något fint smycke om/när jag är värdinna sen. ;-)

Kul att träffas!
Kram

Unknown sa...

shit vad fin bilden på din dotter i en hink är!