fredag 24 april 2009

Svärmor kom förbi en runda innan idag, s¨satt vi och pratade om scrapbooking och jag visade de jag hade gjort..så berättade jag om Ias skär mojj som hon hade, att det var så bra att ha för det blir så snett när man klipper...MEN en så har ju jag säger svärmor!! Du kan låna den av mej, jag använder den inte...Kanon!! Så har jag lite olika papper också som du kan få....
Ja tack gärna, sa jag, det är ju kanon!!

Så var det inte mer prat om det...vi fikade klart så åkte hon hem.....nu några timmar senare knackade det på dörren...så var det svärmor som stod utanför...MED skärmojjen!!! Kanon!!! kan jag ju scrappa med RAKA foton och papper!!!

1 kommentar:

Unknown sa...

hahaha.. du ser vad anhöriga har oanade grejer hemma i förråden..:))
ta en kväll snart igen..ha det så gott // Maria