tisdag 21 april 2009

Nu är brytet nära....

Jag är så förbannat trött på mina jäkla fötter, kan inte träna eller ta några längre promenader och just nu kan jag definitivt inte ha ens strumpor på mej...börjar bli lite jobbigt.
Har i båda fötterna en seninflammation och på den andra ska jag förmodligen ta bort nageln....så fort inflammationen är borta i tån....men det verkar inte försvinna.....har haft den ett tag nu och rådet jag får när jag ringer till vårdcentralen är lägg om med alsolsprit...funkar inte längre så nu får jag nog ringa igen....så trött på att jämt frysa om fötterna!!!!
Kan bara ha foppatofflerna, det är de enda jag kan gå i, lite kallt när det inte är bra väder....

Seninflammationen verkar inte heller gå över så lätt...har haft det i snart tre år, men inte vetat vad det var...om det nu är seninflammation det är...de sa det men jag vet inte...är skeptisk....

Nåja vi får se....jobbigt bara när man inte kan motionera när och om man vill....


3 kommentarer:

Emma sa...

Stackars fötter:/
Okaj, men de e lungt.. ja de gör vi jätte gärna.. vi kan för de mesta gämt:P så bestäm ni en dag å tid så dyker vi in 2 dörrar bort;)
Emma

Emma sa...

yes, de funnkar perfekt..
han slutar 4 oxå! Då dyker vi in i morron ngn gång mellan 5-6 då:)
ska bli trevlig!!

Emma sa...

Yes de gör vi!

Så besviken å irriterad på en kompis som har lånat massa kläder å så av mig, å så får ja de inte tillbax utan hon drar en massa lögner.. så man kan ju undra va hon har gjort med kläderna?=(
Men men, va ska man göra?