fredag 17 april 2009

La schtada...

Kom precis hem från stan, svärmor msn:ade mej på morgonen och frågade om jag hade lust att följa med in till stan, hon skulle kolla jacka och eftersom jag inte hadenåt planerat så jag behöll Flisan hemma från dagis så vi alla kunde åka in. Vi bestämde halv elva så vi tog på oss och åkte in då..... så det blev en stund i stan. Först gick vi lite i affärer och sen blev det fika, senare kom svägerskan oxå och då gick vi till Musses och käkade....MMMMMUMS!!!! Men då hade nog Nova fått nog för hon lägger en härlig laddning i blöjan och på kläderna, ska väl tilläggas att jag inte hade fler kläder med mej, när jag väl fått henne ren och på plats i vagnen släpper hon lite till.....UNDERBARA skitunge!!!!! Varför blir det ALLTID så när hon ska få tänder!! skitjobbigt....hehe fyndig jag var nu va....men vi tog sista blöjan så vart det bara till att åka hem då...men det var det visserligen dags för ändå...har ju varit iväg hela dagen och Felicia började bli trött.....

visade sej att båda var helt utmattade.....

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Med betoning på "SKIT-unge". ;-)
Det är samma här. När Arvid får tänder, är det alltid massa löst, stinkande (mer än vanligt) bajs... *suckar*

Anjo sa...

Det är så jäkla jobbigt!!