måndag 27 april 2009

risker..

Ja det tog jag idag, ringde och bokade tid för betten felicia och Nova har haft. Fick en tid hos bvc kvart över två...shit ingen bil!!!!! Ringde och försökte lösa det med Jompe men det gick inte...nä nä jag får väl ta risken att jag får ont i foten då och GÅ ner...Sagt och gjort jag tog på mej och barnen och gick saaaaaakta ner till stan....där gick vi ett par timmar. Lunchade sen visade det sej att det hade löst sej med bilen så Jompe ringde mej och kom och hämtade mej så jag kunde ta bilen efter att ha lämnat honom på jobbet igen...härligt!!!! Jag slapp gå hem!!!! Var lite orolig att jag skulle få ont i foten men jag klarade mej....gott, då kan jag börja ta lite lugna promenader....i sakta mak....

4 kommentarer:

Emma sa...

Härligt att det gick bra:)
Du kunde lånat våran bil annars jUH! haha.. va va de för bet`?
kram

Västgötskan sa...

Vad sa de om betten då?

Västgötskan sa...

Vad kass att de inte kunde säga vad det var. Du har inte kollat det jag skrev om vägglöss?

Jo, annars är det bra. Funderar på att börja träna på gym. Maria har lovat att dra med mig om jag segar. Hi hi! :-D
Själv då? Massa scrappande gissar jag? ;-)

Emma sa...

aa de e helt klart!! skönt att de inte va de iaf!! Så felicia e på dagis denna veckan nu då?! Annars tycker vi en fika borde passa bra snart;) haha..!!