torsdag 30 april 2009

Mini picnic

När jag var och hämtade Felicia på dagis idag så hon att hon ville ha banan...ja då får vi åka och köpa det..så jag tog första bästa statoil...tänkte bara köpa 1 banan så...men så blev jag ruskigt sugen på glass när jag såg några sitta där på bänkarna och ha det mysigt i solen så jag sa att vi kan köpa glass istället. Det gick givetvis hem, så sagt och gjort vi köpte varsin glass sen satte vi oss alla tre och mumsade i solen...urmysigt var det, trots trafiken som for förbi....

När vi kom fram till glassdisken sa Felicia: Jag ska ha den gröna! Så hon vet minsann vilken glass hon brukar få...och dessutom älskar!!





Nova uppskattade kanske inte isglassen lika mycket som Felicia.....


2 kommentarer:

Västgötskan sa...

*asgarv* Bättre min än vid gungande ju! :-D

Ina sa...

Philip hade med sig banan idag till dagis. Den låg så fint i sin bananask. Han var så stolt över den.. Skönt med lite glass i solen