torsdag 27 augusti 2009

Dålig planering....som vanligt....

Jag har som vanligt HUR mycket som helst att göra sista dagen innan jag åker...men denna gången handlar det om att jag har så himla mycket jag vill göra hemma oxå så igår var det väl en fel prioritering helt enkelt....

Vill så gärna ha upp hyllorna i köket så att jag kan få lite friare bänkytor....men då vart jag tvungen att måla dem, så det började jag göra igår...så det blev lixom inget packande eller scrappande (ska göra ett födelsedagskort till min systerson) inte mycket tvättande och ABSOLUT inget letande efter de papper jag behöver till imon på mötet....

Så dagen består av:
1. Lämna barnen på dagis!
2. Till stan för att köpa minneskort till kameran, den ska ju med till blekinge....
3. Tvätta
4. Leta efter kort till födelsedagskortet
5. Scrappa
6. Leta efter papper till mötet
7. Packa!!
8. Packa bilen....

Så vi hörs när jag hinner...

Inga kommentarer: