måndag 24 augusti 2009

Nya naglar....

Ja, som jag sa så fick jag ett presentkort på nagelförlängning...som jag gjorde idag!! Så roligt!! Jag blrv så fin!!!!!! Hon är ju jätteduktig! Såg SÅ lätt ut när hon gjorde det men så vet jag ju att SÅ lätt är det INTE....om man inte kan...vill säga...

I alla fall åkte jag och barnen dit i förmiddags och så satte vi igång direkt och när vi blev klara drack vi kaffe och pratade en hel del!!!Har aldrig suttit bara hon och jag och pratat så innan, visar sej att vi har en del gemensamt! Vilket jag ju tycker är kanonroligt....Får hoppas att vi kan träffas lite oftare!

Här är slutresultatet i alla fall:





6 kommentarer:

Västgötskan sa...

Vilken otroligt söt lite "snirkel" på ena nageln! Hur lyckas de få till en sån egenligen. *impad* :-O

Ina sa...

Åh vad fina de blev, nu är jag allt lite avis.
Kul med en liten krumelur på ena nageln

emma sa...

Snygga naglar ;)

Paula sa...

Hon verkar jätteduktig verkligen! Vad fint det blev! Kram

Anjo sa...

Ja hon är jätteduktig! Tack alla, det var fusk, med den lilla krumiluren....hade visserligen inte tänkt närmre på det men antog väl bara att det var nåt man målade dit....men nä SÅ krångligt var det inte, bara en liten grej man klistrade på....kanonfint, tycker i alla fall jag..hihi

camilla sa...

Vad fina naglarna blev, grattis i eftersskott!