tisdag 11 augusti 2009

Shit va jag är dålig på att blogga nu för tiden känns det som, men nu har det varit lite inskolningar och packning av kläder och gardinupphängningar och annat sånt som behöver göras, när jag inte har umgåtts med familjen vill säga....

Nu är vi inne på sista inskolningsveckan och det har gått URBRA!!! Verkligen superbra....jag var väl inte så orolig, båda barnen är ganska lätta, den jag var lite fundersam över hur det dkulle gå var egentligen Felicia, hon har börjat bli lite blyg så där kunde det blivit lite jobbigt....men inte då!
Nu är hon ändå där helt själv, jag bara lämnar av henne och så går jag till Novas avdelning. Hon var lite tveksam igår när vi skulle gå in men sen när hennes lärare kom och tog henne i handen var det ingen fara.

Nova, hon fattar nog inte så mycket av det hela...hon bara flinar och leker vidare när jag ska gå...härligt när det funkar...sen kommer väl det ett par bakslag men det tar vi då.

tänkte lägga ut lite bilder från varberg så här kommer de.





Blev inte så många bilder då vissa inte passar att visa på bloggen.

1 kommentar:

Ina sa...

Vilka härliga sommarbilder, skönt att det går så bra med inskolningen. Philip frågade efter Flisa direkt när han kom till dagis idag. Nästa vecka så kan vi träffas mån, tis eller fre