tisdag 11 augusti 2009

NÄÄÄ det blev ingen äppelkaka....fick en sån rackarns migrän!!!! Fy jag som var så sugen...jaja får väl ta det imon istället...undrar vad som går på tv idag...har ju inga kanaler än eftersom vi tappat bort kortet till boxen....så tv har vi inte tittat på mycket...eller ja, det har ju blivit film istället men ingen tv....ja ni fattar....
så nu har vi en ny tv men kan inte använda den på riktigt än....

Jag beställde ett nytt kort förra veckan så vi ska väl få det nya nu i veckan eller med lite otur nästa vecka....så jag får väl rikta in mej på nästa vecka så blir jag inte besviken i alla fall....

har fått ner Jompe i garaget för lite uppröjning...jag lovade att jag skulle börja gå igenom alla mina kartonger som jag har i källaren...och det passar utmärkt nu. VI har fått lappar i brevlådan om att fet behövs grejor till en loppis som de ska ha här i hedared...så jag tänkte ge en del dit....
Så nu får jag nog börja göra min del där imon då..hehe

nu ska jag lägga mej och vila lite till...vi ses

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ny tv.. å ingen som kikar..
haha..
perfekt för att få lite gjort ..
Lr varför inte sätta sig i fåtöljen/soffan och läsa nåt bra.. ??

Kram på dig toker..

Snart dax å ha en ny scraap booking omgång nu när hösten närmar sig !

Västgötskan sa...

Vem sjutton är "fet"..? *skrattar*

Ina sa...

Krya på dig. tror det är dags att uppatera din info.. Du bor väl inte i Alingsås. eller??? ;-)