tisdag 18 augusti 2009

Man väntar och väntar....

Hm...jag gick länge och väntade på att ett par kompisar skulle bli med barn...de skulle bli SÅ bra föräldrar!!! Och så kom de en dag berättade att hon var gravid!! Va roligt!!!! Hon var beräknad nu i augusti...men hon gick över...så uscha jag kan knappt tänka mej va jobbigt det är...gick ju själv bara över tre dagar med Nova....och jag tyckte de FÅ dagarna var en PINA....men så nu i går kväll verkade det som om det var på gång...jag VET egentligen inte...men jag misstänker det på vad de skrev på sin facebook.....

Men nu går jag bara och väntar och undrar!!!! Har det blivit föräldrar än? Vad blev det i så fall? Gick allt bra? Mår de bra?

Shit, och jag som är sån att jag verkligen älskar när mina vänner får barn!! Tycker ju det är så roligt!!
Tänk om man hade fått vara med på fler förlossningar!! Vilken grej det hade varit!!

Så nu går jag bara här och väntar och väntar som en spänd fjäder....
Hoppas Hoppas de hör av sej snart....

1 kommentar:

Ina sa...

Få ju hoppas att u slipper vänta för länge