söndag 23 augusti 2009

Födelsedag....igen då....

Jahopp, då blev man 32...fast det var som jag sa till mams idag...jag har ett år till godo...har gått ett helt år och sagt att jag är 32 redan så jag blev egentligen inte äldre idag...

Jag fick i alla fall min kamera idag!!!!! Det blev inte någon av dem jag hade tittat på men den blir perfekt!!! Den har fått genomgå alla möjliga prov idag för att godkännas! Jag hade ju lite olika önskemål när det gällde kamera...och den klarade alla mina små test med bravur!!!

Sen fick jag presentkort: 2 st på Lindex och ett på panduro och ett för för att få nagelförlängning!! Äntligen!! Ska jag få göra naglarna igen...har ju inte gjort det sen 1800talet någon gång...gjorde det EN gång och det höll i en vecka så då blev jag sur och vägrade göra det igen för det var för dyrt när det inte håller längre.....
jag VET att det håller alltid längre annars, men vem vill ta den risken eller chansen hur man nu ska uttrycka sej när det faktiskt handlade om 700 spänn.....

Så nu kan jag shoppa lite mer kläder och annat spännande!! Härligt!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Ber att få graattttuuulera..

hoppas att du har haft en kanon dag, jag har skrivit in det i min kalender att du fyller,men ändås glömt å ringa.

Sorry. // Maria

Ina sa...

GRATTIS, jag älskade att fixa naglar närjag jobbade på Dressman, saknar det nu. Då får vise nya ilder snar emd kameran snart ;-)

Lilla jag sa...

Härligt att du haft en bra födelsedag =)
Grattis!!!