fredag 14 augusti 2009

Hamster

Ja jag vet!!! Jag är en hamster!!!

Lika bra jag säger det innan ni läser vidare!

Jag har ju som sagt börjat röja i källaren, till förmån för loppisen som ska vara här i byn....och nu ansåg jag mej vara klar idag...tyckte kanske inte jag hade slängt så mycket men ändå det jag kände att jag kunde "släppa" taget om just nu....är ju sån, måste känna att NU, NU kan jag slänga den och den grejen...annars blir det att jag ångrar mej senare. Så nu hade jag städat upp igen och packat in de kartonger jag skulle spara, så att de precis fick plats på det stället det är sagt att de ska stå...(svårt att förklaraa så jag ger mej inte ens in på det). Så när jag kommer in i tvättstugan så står bastudörren öppen...så slänger jag en blick in dit....FAAAAN!!!! Det som står DÄRINNE ska ju oxå få plats där de andra kartongerna står!!!! Hur ska jag nu lyckas med det då!? och i bstun står saker till vagnen resväskor mattor som inte fått någon plats än, korgsängen som barnen har sovit i och annat sånt som man inte slänger.

Så nu inser jag att jag nog får börja om från början med kartongerna!! Hur fasen lyckas folk slänga sina grejor?

Hur gör ni när ni resnar ur era gömmor? Hur bestämmer ni vad som ska slängas eller inte?

Behöver tips och råd!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det du inte saknat eller använt på två år kommer du troligtvis inte heller sakna, Släng!

Ina sa...

Det som står längts in hörmodligen inte används på endel år. Så de slänger jag utan att titta för djupt på de. Sen är det svårt. Lycka till