tisdag 18 augusti 2009

Mina goa tjejer

Åh vilka fina tjejer jag har...ibland kan man bara känna att de inte gör annat än bråkar och trotsar och allt vad som kommer med småbarn.....men så kommer de där ljuspunkterna som man bara älskar...som idag när jag satt och pratade med mamma i telefon...så klängde och klättrade på mej och i soffan.... så helt plötsligt kom lilla Nova och satte sej i knät på mej och lutar sej fram och pussar mej...och så en go puss till....helt underbara lilla goa Nova!!!!! Hon är liten gosig och pussig liten tjej.....

Senare satt jag och Felicia i soffan och kikade lite på tv, så frågar jag om hon vill sitta hos mej men det ville hon inte...hon skulle sitta på egen dyna....men så efter en liten stund kom hon krypandes i soffan och sätter sej på knä och pussar mej på kinden...min goa älskade lilla snutta...

Vad jag ÄLSKAR dem!!

1 kommentar:

Paula sa...

De är så söta dina små tjejer! Kul att råka på dig på stan idag. Måste ses snart, fast en längre stund :)Kram