lördag 22 augusti 2009

Irriterad!

Shit vad irriterad jag är nu.....

För 2½ vecka sen ringde jag Boxer för att beställa ett nytt kort för vårt hade försvunnit i flytten....Ringde och berättade vad som hänt och undrade om det gick att beställa bara ett kort (visste väl att det gick att göra) Ja, det går, kostar 400 kr, fick jag till svar.
-Bra sa jag då vill jag ha ett nytt kort då...ok då skickar vi ett till dej, det kommer att ta 5-10 arbetsdagar...-Ok, bra tack!

Så nu väntade jag och väntade och började misstänka att något va galet, för även om det säger att det ska en viss tid så brukar det OFTAST inte ta så lång tid och svärfar hade fått sin nya box på bara några dagar från Boxer den med. Så när dagarna gick och det inte komm något kort hade jag mina misstankar och sa att jag ska ta och ringa...men Jompe tyckte jag kunde vänta, det hade ju faktiskt inte gått så många dagar som de hade sagt ännu...Så när den tionde ARBETSDAGEN kom och det fortfarande inte kom något kort med posten så ringde jag...
-Ehe ja det har blivit något försenat, har varit ltie strul så det är utskickat idag från terminalen ser jag här, får jag som svar......
-Jaha och när kan jag räkna med att få det då?
-Torsdag fredag, nåt sånt.....
Jaha så det blev till att vänta igen. Men så kom det ett sånt där från posten att man har ett paket att vänta i torsdags, så Jompe åkte in igår för att hämta ut kortet...så ringer han från stället han hämtar det ifrån och frågar vad jag beställde...Ja ett kort, sa jag, det var ju det vi skulle ha!
-MMM men vi har fått en ny box nytt kort OCH ett nytt abonnemang!!

Men va faaan är det här då?!!!! Idioter!!! Hur svårt kan det va att skicka ett kort!!!!
Så nu fick han skicka tillbaka ALLT!!! Plus att vi fick stå för den kostnade för det gör inte boxer!!! Så ska vi vänta på att de behagar skicka ett nytt kort till oss....

Jag sa till Jompe att han får minsann ringa dit och säga till dem att de får bjuda på ett par månaders abonnemang för att de har strulat till det så här...får se, han sa han skulle ringa dem......

2 kommentarer:

Västgötskan sa...

Vadå, dom vägrar stå för returkostnaden? Det var det dummaste jag har hört! KRÄV!!!! :-O

Paula sa...

Hipp Hurra! Grattis på födelsedagen! Puss och Kram