torsdag 17 september 2009

Dålig på att uppdatera

Shit va dålig jag har varit på att blogga de sista veckorna känner jag...nåja det är väl så när man försöker hinna med familjen, egentid och samboliv...hihi...eller nåt sånt...annars vet jag inte vad jag ska skylla på...

I alla fall, i måndags var tjejerna från föräldragruppen här....SÅ roligt att träffas igen, var nog ett år sen som vi träffades samtidigt så. Lite mat lite bus och lite fika...och vi mammor lyckades faktiskt snika till oss lite tid att bara prata oxå....inte illa!

I tisdags lämnade jag barnen på förskolan och sen körde jag direkt in till Alingsås för lite frukost hos Annika och Christian....och deras lilla underverk till son...Liam...SÅÅÅÅÅÅÅ SÖT är han!!! Mysigt värre, Annika och jag tog en runda med vagnen och gick bara och mös och pratade, så nu har vi sagt att det där får vi göra fler gånger....bara sitta och käka lite frukost ihop och prata...härligt!!

Igår hände det inte mycket...hade migrän större delen av dagen...men så fick jag ändå dra tvinga mej in till Borås för jag skulle köpa överdragsbyxor till Felicia som hon skulle ha på förskolan...sen hem igen och bara ligga i soffan, stackars Jompe kommer hem och får laga middagen OXÅ....Men som tur är förstår han hur jobbigt det är....

Idag bklir det nog städ och lite tvätt...känns som om det är dags för det...så jäkla tråkigt bara!!!
Nåja det måste göras det oxå...

vi ses

1 kommentar:

Unknown sa...

visst e det trist å göra sådana sysslor..men jag har oxå en del att ta tag i här om det är till nån tröst... tvättat å klart,men högarna är kvar i tvättstugan.. dammar väl snart igen lr nåt.

Men jobbar och är med wilma,det tar tid och musten ut en så man får omprioritera ibland !
Hoppas migränen släpper !