torsdag 24 september 2009

Tog en runda till Alingsås efter jag hämtat tjejerna på förskolan...först akut till macken för att tanka sen en runda till Jompes jobb för att prata med Jompe men sen visste jag inte riktigt vad jag skulle göra så jag messade Katarina och kollade om hon skulle vara hemma, hon skulle hämta Philip på förskolan, men hon kollade om vi kunde våldgästa Anna-Carin...så vi kikade in där och blev kvar där VÄÄÄÄLDIGT länge....sorry A-C...men det är alltid lika trevligt att få en pratstund...och det funkade ju så bra med barnen...

Så roligt att träffa lite tjejkompisar och få prata lite skit bara..hehe inte ofta det händer....men mysigt när det gör det...så går jag och längtar till nästa vecka...då vi ska träffas med lite scrapp och lite vin...härligt!!

3 kommentarer:

Ina sa...

lite vin, du skojar väl,MASSOR av vin blir det

Lilla jag sa...

Ni va mer än välkomna, jätte kul! Skönt att bara få sitta och prata lite om allt och inget. *Kram*

Unknown sa...

alltid trevligt med spontana infall !!

En annan jobbar på dagarna så sådant händer ju aldrig nu för tiden..

Scrappen är full igång här med..skall på scraap maran den 32 okt..skall bli sååå kul.

tur hösten är här,då är det mer "okej" att sätta sig å pyssla..
Kram