måndag 7 september 2009

Idag kände jag att jag bara inte orkade vara hemma...Felicia har en skön period just nu som innebär BARA gnäll!!! Inte alltid så roligt, så när träffen med tjejerna här i hedared blev inställd så bestämde jag mej för att ta barnen med mej till Allum, mest bara för att komma iväg lite och vädret lovade inte gott..

Så så blev det och väl där gick vi runt lite och kikade lite...Felicia satt inte i någon vagn, men skötte sej som en liten ängel....Så tog vi en lunch där innan vi åkte tillbaka. PÅ hemvägen stannade vi hos Sara, så fick Felicia leka av sej lite med Ella..de har alltid så roligt ihop....mysigt!! Blev inte så länge där men det räckte gott för dem...

Så nu ligger mina små troll i sina sängar för natten...skönt!!

Så nu har jag lite egentid...och så hamnar jag här!!!Typiskt mej..hehe

1 kommentar:

Ina sa...

Samma här, fastnar alltid vid datorn när jag har egen tid.. men imorn så ses vi o har egen tid på annat sätt.