måndag 21 september 2009

Måndag igen då ja....vad händer idag då? Har inga som helst planer idag...om det inte är nåt jag har glömt förstås..det kan ju hända...hehe

i lördags åkte vi på marknad i Töllsjö som vi lika gärna kunnat vara utan.... vilken skit....så vi var där mest en stund och pratade med dem vi kände sen åkte vi hem...på kvällen blev det mys med barnen och så lite mys bara Jompe och jag med en film och lite gott att äta.....

Igår röjde Jompe i garaget igen...hoppas han börjar bli klar snart så jag kan ta hand om mina små projekt....sen när han hade tröttnat på det åkte vi till svärmor och där fick vi våfflor!!! Precis vad min mage skrek efter!!
När ungarna sen började bli trötta så åkte vi hem...

så det var den helgen...skit va snabbt de går...inte sant!

Inga kommentarer: