torsdag 17 september 2009

Rivning

Ja eftersom det har varit torrt på sista tiden här så slår jag på stort idag och lägger in TVÅ inlägg!! Det ni!! Så läs och njut!!

NJa någon städ och tvätt har det inte hunnit bli...men rivning och röjning i alla fall...

Jompe ringde och undrade om jag kunde tömma bastun...så han kunde riva bort bänkarna där inne han behövde omorganinsera där lite och få in lite mer grejer...hmm...inte särskilt sugen på det men jag lovade jag skulle lösa det...ÅÅÅÅ så tråkigt....Sagt och gjort jag gick ner och började och när jag väl kom igång så gick det av bara farten...så det slutade med att jag rev ut alla grejerna först och sen började jag riva bänkarna oxå. Så nu är det klart...ställde in allt till sist oxå....så nu kan han få in lite av det han behövde ha in från garaget....

VI har helt enkelt för mycket grejer. Jag ska ta tag i den någon gång...jag LOOOOOVAR!!! bara inte nu...måste ju ha någonstan satt göra av det, antingen en loppis eller ett släp så vi bara kan köra iväg med det sen....kanske nästa helg?




1 kommentar:

camilla sa...

Så ni har haft bastu.

Ja prylar, det har vi också för MYCKET av. Blir fort fullt i garaget.

Hur blev det med garaget där ute, fick ni köpa "loss" det?