tisdag 8 september 2009

Idag var jag en runda på stan med Vickan och hennes två goa tjejer Moa och Vilma! Det var SÅ snälla, medan vi gick runt i affärerna....sen åkte jag och hämtade barnen. När vi kom hem fick Felicia kika på en film...har märkt att hon ibland behöver det för att komma till ro hemma...blir det ingen film så blir det ofta ett KAOS utan dess like...beroende på vilket humör hon är på förstås....idag behövdes det. När hon tittade på den och Nova gick omkring och lullade lite passade jag på att skriva ut bilder till ikväll....kom ju på att det är bra att ha bilder om man ska scrappa...hehe

Ska ju till Katarina idag och scrappa lite, så jag fick lite köpt igår och så köpte jag lite nytt idag så det ska nog bli någonting av det...
ska bli SÅ skönt att komma iväg och få lite EGENTID!!!!n Det är nåt jag nu för tiden knappt kan stava till....

Får väl se om det blir sent eller inte....

vi ses

Inga kommentarer: