söndag 13 september 2009

Helgen har varit härlig! Har gjort nåt varje dag....i fredags var vi på cirkus med Katarina och Philip...


när vi kom hem blev det pizza med barnvakterna svärfar och hans nya.... igår var det öppet hus på vår lilla brandstation här utanför så vi gick givetvis över och kikade lite med barnen...det tyckte de båda var riktigt roligt...Felicia var inte ens rädd...roligt!!





Efter det tog jag Nova med mej och åkte in till Alingsås för att gå på en liten gårdsloppis som skulle vara...gjorde två fynd....ett par röda stövlar med svarta prickar på...fodrade var de till på köpet och en bok med MASSOR av små sagor till henne oxå....båda sakerna för ynka 40 kronor...härligt när det blir så billigt!!

sen var det hem och laga lite mat och mysa...sen blev jag lite kass så jag la mej ganska tidigt...idag blev det lite röjning i tvättstugan och nedanför trappen...blev riktigt bra fast det är inte riktigt klart än...ska upp lite hyllor och så....sen vi lunch kom Mia och frågade om jag skulle med bort till lekplatsen..vi hade inte käkat så hon tog med sej Felicia bort så bredde jag några mackor och tog med mej...sen var vi där en stund...hem igen och svärmor var fortfarande här så då blev det lite middag med henne...Har haft en riktigt mysig dag!! Härligt när det är sådär avslappnat och lugnt...

så nu ligger båda barnen och jag sitter här....ska nog ta mej en kopp gott te och sen se om jag kan sy lite på maskinen jag fick av mamsen....

vi ses...

Inga kommentarer: