torsdag 24 september 2009

Hm vad händer idag...är så ruskigt tråkigt väder så jag vet inte om man har lust med nåt alls....

Igår när tjejerna var på förskolan gjorde jag iordning mina lådor som jag köpte på ikea...hade målat dem kvällen innan och nu var de klara för alla mina scrappgrejod...nu börjar jag få LIIITE ordning bland grejorna...nu fattas bara en ordentlig pysselhörna....det får ju vara en plats där det är gott om plats att pyssla samtidigt så måsta jag har bra med förvaring så att jag kan plocka undan sakerna lätt för att inte Nova tjuven ska vara där och plock till sej massa grejor...eller ha sönder....har väl lite planer men det beeror just på vilket skrivbor man får tag i.....

men här är det i alla fall tänkt att det ska bli en pysselhörna....



Sekretären ska bort och så ska vi ha dit ett skrivbord modell äldre...och så vill jag ha upp lite hyllor och lite sånt...får hoppas det blir bra när det är klart....problemet just nu är att få tag i ett skrivbord som jag vill ha till ett rimligt pris...så jag återkommer när det börjar gå framåt i planerna....

1 kommentar:

Ina sa...

Trevligt, men ni ska väl ha kvar sekretären va??? Är det nästa månad som det är pysselkväll hos dig, så du har ju lite tid på dig att fixa igjordning hörnet ;-)