måndag 9 mars 2009

ÅÅHHH!!!

Så tråkigt....hade blivit bjuden på en pysselkväll i helgen men så hade jag totalt glömt av det och bokat upp mej på annat då så jag missade den, men så vill jag gärna komma på nästa, men så visar det sej de ska ha en allaredan på onsdag igen!!! Och då KAN JAG INTE HELLER!!!!!!! FAAAANNNN!!!!! Vi har tvätt tid då och Jompe kan ju knappast ta BÅDE två tvättpåsar och TVÅ barn bort dit på en och samma gång....så jag får hoppa denna gången oxå...trodde ju inte att de skulle köra på så tätt inpå förra gången...men hoppas de ska ha en snart igen!!

Och hoppas jag kan DÅ!!

Nåja idag kom Sara på besök med sin nya lilla bebis som bara är SÅ lik sin storasyster, shit alltså....det var nästan som en tvilling till Ella!! Häftigt!!
Hon var så söt! Men hon fick inte sin present idag....den är ju inte klar så hon får få den senare!

Annars har det inte hänt så mycket idag.

Nu är Jompe och handlar och barnen sover så nu ska jag bara sitta framför TV:n och gotta mej en stund!


See ya!!


1 kommentar:

Unknown sa...

lugn bara lugn..
överbelasta nu inte mannen..hihi

på onsdag kommer bara katta..det e absolut inget märkvärdigt..men jag skall ha en längre fram..som jag skrev på facebook..

Men kul att du vill,skall ha det i tankarna..
HIHI..kul när man är fler å pysslar.. // Maria