torsdag 19 mars 2009

Sol idag oxå!

Jodå, solen har verkligen hittat hit igen, härligt!!

Jag gjorde som jag bestämde och tog barnen och kilade ner till stan idag. Hittade mycket jag ville ha men köpte inget, vilket är ganska bra för att vara mej!! Det brukar alltid slinka ner något litet, men nej inte idag!!
DUKTIGA DUKTIGA jag!!!

Nu sover barnen...eller ska sova, Flisan sover och Nova som jag precis la upp har tydligen lika snabbt rest sej och står och svajjar lite lätt i sängen nu....trött som få men SKA inte sova!! Men hon är tyst i alla fall...har en liten "barnvakt" med kamera på hennes rum så jag ser precis vad hon gör, det är kanon!! Nu la hon sig....och sover redan!! snacka om trött!! Nu har man det förhoppningsvis lugnt i någon timme!! Ska nog ta mej en kopp te och bara mysa lite....

ha det!!

1 kommentar:

Paula sa...

Hej gumman! Ha en jättetrevlig helg! Kram Paula