onsdag 18 mars 2009

Härligt väder.

Japp igår invigde vi altanen med en god lunch, jag och barnen och vi fortsatte med det idag med, tog ut maten och satt och njöt på altanen...helt underbart när det är sånt här väder....












Nu när i alla fall Flisan har somnat tänkte jag sätta mej ner och skriva en lång inte SÅ härlig handlingslista och sen läsa en riktigt bra tidning med MASSOR av skvaller....ja jag faller för frestelsen att gotta mej i andras skvaller...

Så nu blir det:
*En god kopp kaffe
*En LÅNG lista att skriva
*En härligt välfylld skvallerblaska!!
*Och en MASSA sol!!!











Ha det

4 kommentarer:

Daniel sa...

Gulligt!

Njut av våren å varandra!

Unknown sa...

visst e det gött när solen kikar fram...man har ju verkligen saknat den..sååå du läser skvaller..ahhaa..jag läser body,fitness, må bra..m.m Min drog.. och Amelia..lite mognare..hiihhi..
NU skall vi ut i trädgården..skall bara hämta henne först på förskolan. // Ha det gott..// Maria

Anjo sa...

Hihi nä det är inte min sorts tidningar alls..hihi Ja en Ameilia slinker väl ner ibland och lite Lantliv och lite sånt...Härligt, vi har ju ingen trädgård att prata om så vi var ute på området och så fick Flisan cykla lite.

Ina sa...

Så mysigt , kommer förbi snart på fika och myser på er altan. Har ju inte så långt til ler ju, "granne".
Visst är det kul emd massa svallertidningar, köper sådanna ibland oxå. Han en mysig kväll *kram*