torsdag 5 mars 2009

MÖÖLA!!!

Hehe idag har jag inte varit den perfekta mamman...eller vad man ska säga...var på stockslyckes gatukök och köpte mat idag....till mej och Felicia, hon fick mos och köttbullar och jag tog hamburgertallrik....sen åkte vi hem och bara MÖÖLA i oss maten så magarna stod RÄTT ut!! SÅ gott var det..så nu får jag sitta här med ångesten att jag kunde vräka i mej allt....

Jaja nu när jag kanske får rätsida på vad som är fel med mina fötter kanske jag kan komma igång med träningen igen så då kan man ju springa av sej det då....

Var hos sjukgymnasten idag och hon sa att det var en seninflammation som inte har fått nån chans att läka, så nu fick jag några övningar som ajg ska göra tre gånger om dagen och så ska jag tillbaka nästa vecka för att se om vi kan tejpa fötterna på nåt bra sätt så man avlastar den biten av foten....det här var precis vad jag var rädd för...såna där så länge lösningar...fanke ge mej ett inlägg direkt istället, för när jag nämnde inlägg så sa hon ja det kan vi ju kolla på senare...ja men är det den bästa lösningen vilket jag får känslan av (fanken saka jag behöva tejpa fötterna varje dag? konstigt) så få rjag väl ta ett inlägg till skorna då...

Ja ja vi får se hur det blir...hon verkade ganska bra i alla fall...

see ya!!



1 kommentar:

MARIE sa...

Det finns inget som heter "den perfekta mamman"