lördag 7 mars 2009

Fredag och lördag....

Igår tog jag större dagen till att hjälpa svågern med sin inflyttning. Fick kanske inte jättemycket gjort men lite i alla fall...så fortsatte vi idag. Jag och sambon åkte dit och då var svärmor och sägerskan där oxå så han hade en del hjälp.... Jag tog tag i vår guddotters rum bland annat, det blev väl inte riktigt klart men det gick inte att sätta upp tavlorna som vi skulle att upp...men det får vi väl lösa....hon måste ju ha ett riktigt rum. Fattas ju fortfarande lite grejor dit, typ några hyllor och en sänglampa men det är ju svårt när det inte är en själv som betalar och som ska ha det, jag vet ju hur jag tycker att det ska va men det är inte säkert pappan tycker det...nåja ...det löser sej väl...

Så roligt att hjälpa till för det är just barnrum jag tycker är så roligt att göra iordning....fast det bästa hade väl varit om man hade haft obegränsat med pengar så man bara kunde köpa det man ville....hihi men så är det ju aldrig, inte ens när det är andras pengar som spenderas...hihi

Det blev mycket gjort idag, så idag blev det beboligt i alla fall.

Annars har det inte hänt så mycket....
Imon kommer ett par kompisar som vi allt för sällan träffar så det ska bli roligt, mindre roligt är väl att vi har tvättdag oxå....
Ja ja det måste ju göras.

Ha det

see ya!!!

2 kommentarer:

Ina sa...

Låter som en mysig helg. *vink*

Unknown sa...

bra att du styrde upp linnsans rum..hihi..alltid kul å inreda..men visst skulle man typ ha en skatt kista med pengar..då hade men haft det kul vid sådana tillfällen..

Idag är det scrapp träff, synd att du inte kunde komma..men så är det ju..det e ett par till som bangat ur..lite trist när man planerar så i god tid å så men men..
Vi är fyra stycken..perfekt hinner vi gå igenom lite tekniker..du får komma vid nästa tillfälle..
Jag skall snart ha smyckes party..kanske nåt du skulle vilja var med på..Hahaha..känns som omjag tjötar hål i huvet..inte alls så...
// KRAM