tisdag 10 mars 2009

Hittad....

För allt för många år sedan var jag en runda i USA för att vara Au-pair, var inte där så länge då jag redan när jag kom till familjen kände att det inte kändes bra och så insåg jag att jag var allt för hemmakär för att vara där så efter två veckor i USA åkte jag hem! I alla fall minns jag tjejerna från hotellet vi odde på innan vi kom till familjerna, minns inte alla namnen men ett namn kom jag ihåg speciellt. Det var en Norsk tjej och nu när jag har varit på facebook har jag sökt lite efter hennes namn men har inte vetat hur det stavas så jag har väl fått några missar men nu idag kom ett svar som jag tyckte var riktigt roligt!!

Har hittat henne!! Så jäkla kul!! Hon kom ihåg mig oxå förmodligen för att jag har ett lite speciellt efternamn...men i alla fall...så kul!! Gillar när man kan hitta människor som man har stött på någon gång i sitt liv och sen tappat kontakten med.

Nu ska jag i vilket fall som helst fortsätta titta på The Mentalist....;-)

Ha de

1 kommentar:

Västgötskan sa...

Sluta retas... ;-)
Jag känner mig lika träffad varje gång!