torsdag 12 mars 2009

IRRITERAD!!!

Vad irriterad man kan bli för så lite egentligen!! Men i alla fall...tänkte jag skulle titta på Medium ikväll. Men så skulle sambon titta på Lyxfällan så jag kilade upp på tredje våning för att titta, men så när jag kommer upp så står boxen bara och blinkar. Jaha, jag tar och drar ut elsladden brukar vara det man blir tillsagd att göra om man ringer supporten. Men det hjälpte inte!! Nähä va fan är det då då? Provade att dra ut sladden igen och ta ut kortet denna gången (vad nu DET skulle göra för skillnad) men men, nä ingen skillnad. Den står fortfarande och blinkar ilsket RÖTT!!!! FAN FAN FAN!!!

Så ner två trappor och kollar datorn, efter lite googlande så hittar jag felet och då ska jag säga att det INTE var på BOXERS sida eller Nokias. Nä det var nån annan sida där folk kunde skriva in och fråga så svarar andra som har haft samma problem!!

Det är fel på nätadaptern!! Inget att göra ikväll då! SÅ jag fick snällt titta på lyxfällan, surt när man sett fram emot nåt och det inte blir så...nåja det är väl inte hela världen och jorden går inte under men ändå......


3 kommentarer:

Paula sa...

Sånt suger ju fett :(

Unknown sa...

haha..sånt är ju skratt retande..speciellt när man sett fram emot nåt..jag kan bli sur som en barn unge..hiih...//Maria

Veronica Jarl sa...

Fin blogg !