onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Idag var jag och lämnade Felicia på dagis som vanligt, åkte hem en runda och lagom till affärerna öppnade åkte jag ner till stan för och se om jag hitta nåt på Gina Tricot, har ju ett presentkort där, men näpp som vanligt inte, det var väl mest jeans jag behövde men hittade inga som var bra.

Sen bar det av ner till Maxi där jag handlade grejor till ikväll, hämtade Felicia och hem och käka lunch...nu sover båda oh jag har passat på att fixa lite på en kompis blogg som hon bad mej göra. Kanonkul att fixa lite så...ingen expert men det är kul.

Senare ikväll kommer Jompes bror och mamma och pappa bl a och ska käka våfflor dagen till ära!! MMMM MUMS!!!



mycket våfflor blev det...



2 kommentarer:

Camilla sa...

Tittar in. Fin familj du har :) Är Fröken Viloas-café (eller har jag helt glömt fikets namn?) lika fint som det var för ett par års sedan?

Ina sa...

Jag är så glad att du hjälpte mig med bilderna. Jag är så nöjd med dem